Re: Noord-Brabant ??

Geschrieben von Flavius Batavus am 08. April 2002 17:33:02:

Als Antwort auf: Noord-Brabant ?? geschrieben von franke43 am 08. April 2002 13:40:42:

>Hallo Batavus
>En hoe is het vandaag bij all die Nederlanders
>die in Noord-Brabant wonen ? Is het daar dus niet
>meer zo als in de tijd van Dr. Vlimmen ?
>Hartelijke Gruiten
>uit Zweden van
>Franke 43

Hallo Franke 43,

Het is vandaag de dag in Noord-Brabant niet meer hetzelfde als in de 30er jaren.
Je bedoelt toch die film. (Volgens mij ook verhaal uit 1944) En: IK KOM NIET UIT Noord-Brabant!

Man soll allerdings nicht vom Forumsthema abweichen!

Groeten uit Holland,

Gruss,

Flavius

Antworten: